Delena vs Stelena

duminică, 2 decembrie 2012

# SPOILER !


Fiti atenti ce ne-a declarat Julie Plec :

"Ne-am gandit la aceasta idee , inca de cand a fost redata povestea de hibrid a lui Tyler.Atunci cand Tyler era supus lui Klaus, am inceput sa ne gandim cum ar trebui sa terminam cu povestea Elenei, oricarui sange l-ar fi baut ca sa devina vampir ,va fi supusa acelei persoane.De acolo am zis ca acela ar trebuie sa fie Damon, deci este ceva care merge de ceva timp . Motivul pentru care am continuat cu povestea hibridului a fost ca sa tinem in suspans audienta ,ca atunci cand vom afla ca Elena este supusa,totul sa aiba un sens . Ceea ce am vrut sa facem este sa le dam Elenei si lui Stefan cea mai normala , sincera si respectabila despartire dintre doua persoane , ca sa-i dam ei libertatea de a alege pasiunea care a crescut in ea de doua sezoane si jumatate . Cred ca accentul pe despartirea ei de Stefan face ca indragostitul de Damon sa para si mai normal. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu