Delena vs Stelena

marți, 11 septembrie 2012

Phoebe ne dezvaluie cateva amanunte despre personajul ei din TVD .

~ Aceasta ne spune la ce se poate astepta de la Haley si mai ales cum e sa lucreze din nou cu prietena ei Claire ( Rebekah ) .


TheInsider.com : Ai avut vreo ezitare pentru a te alătura The Vampire Diaries, după anularea show-lui The SecretCircle ?
Phoebe Tonkin : Eu ca persoana, sunt atât de atrasa de lumea supranaturală, lumea necunoscută. Mi se pare atât de fascinanta ca am ajuns în calitatede a spune povesti si de a fi un copil din nou si de a folosi o parte din imaginatia mea pe care nu o poate folosi un adult. Eu sunt un mare fan al lui Kevin Williamson, as face orice pentru el. Pentru a fi parte a ceva ce el a creat, este atât de popular, este atât de bine scris si are o multime de fani, nu sa pus problema de  a ma alătura. 


Insider.com : Cat de emotionata fost Claire cand i-ai spus ? 
Phoebe : Am sunat-o pe Claire, când ea era pe platouri si am avut de a face cu un avertisment înainte sa ii spus, ca ea sa nu tipe[râde]. Dar noi nu am avut nici o scena împreună inca. Cred că sunt îngrijorati cu privire la noi ca nu o sa fim prea incantate pe platoul de filmare. Speram sa lucram împreună în curând. 


Insider.com : Ce ne poti spune despre personajul tau,Haley? 
Phoebe : Îmi place că călătoreste prin lume, este un pic cam baietoasa, destul de curajosa si de provocatoare, dar nu în modul în care Faye a fost in "Cercul Secret". Adică, ea iesea cu oamnei pentru ai manipula si a vedea ce ar putea câstiga de la ei. Haley pur si simplu nu are un filtru. Ea nu avea într-adevăr figuri parentale în viata ei, si îmi place acest gen de persoane. Îmi place că ea se lasa greu si încearcă să țină pasul cu băietii. Asta e ceea ce am răspuns la momentul în care Julie mi-a spus caracterul personajului pt prima data.


Insider.com : Cum a fost sa lucrezi cu Candice si Michael?
Phoebe : Sunt asa de draguti . Majoritatea dintre scenele mele de până acum au fost cu ei. Sunt atât de profesionisti si pregatiti si talenti. Adică, a fost atât de minunat la filmari in ultimele două săptămâni cu cei doi . Dinamica dintre cei doi este uimitore, astfel lucrand cu ei este minunat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu