Delena vs Stelena

joi, 13 septembrie 2012

Leighton Meester : Cosmopolitan Covergirl




Leighton Meester dezvăluie regulile după care se ghidează în numărul pentru luna octombrie al revistei Cosmopolitan din Marea Britanie.


Despre frumuseţea naturală: Poţi să faci anumite lucruri prin care să schimbi felul în care arăţi, dar e bine să-ţi spui: Mă iubesc în acest moment…Atunci când nu îţi mai apar coşuri, încep să-ţi apară ridurile, aşa că la ce să te superi?

Despre momentele în care nu e machiată: Nu îmi pasă dacă există un milion de poze cu mine când nu port machiaj. Îmi place că pot să mă plimb fără să îl am. Ar trebui să promovăm ideea că femeile nu trebuie să poarte tot timpul machiaj sau măcar să se simtă confortabil atunci când nu îl au.

Despre stilul ei versus cel al lui Blair Waldorf: Nu am văzut-o pe Blair purtând aceeaşi geantă, pantofi sau acelaşi palton. Nu cunosc pe nimeni care să-şi permită aceste lucruri. Când eram adolescentă aveam 2 perechi de jeans. Nu aş avea încredere în mine cu o geantă Prada.

Despre faptul că este o persoană retrasă: Dacă nu sunt cu familia sau cu prietenii mei, devin tăcută şi probabil nu par o persoană drăguţă. Încerc să ies din carapacea mea, dar sunt momente în care e dificil să fiu deschisă. În trecut mi-era mai uşor să acord oamenilor încredere. Acum mă gândesc repede: Vor să fie prieteni cu mine doar pentru că sunt actriţă.

Despre faptul că serialul Gossip Girl se apropie de sfârşit: E bine că ne retragem cât timp serialul se bucură de succes, dar sunt gata să merg mai departe. Probabil că această perioadă mă va pune la încercare: trebuie să lupt acum împotriva acestui personaj – nu cred că voi interpreta rolul unei fete ce se bucură de privilegii prea curând. Nu am să uit niciodată Gossip Girl.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu