Delena vs Stelena

vineri, 13 aprilie 2012

Nina si Ian in Hawaii.

Dupa cum probabil stiti , cel de-al 3 sezon din The Vampire Diaries a fost finalizat oficial si stelele noastre se bucura de o bine meritata vacanta . Se pare ca Nina si Ian au plecat in vacanta , in Hawaii . Momentan , nu a aparut nicio fotografie , dar unii fani i-au vazut la aeroport si cred ca este adevarat . Sper ca Nina sa poata folosi noul ei costum de baie , de care ne-a spus pe Twitter .

Aici sunt cateva mesaje de la fani :


Toate datele indica faptul ca Nina si Ian sunt inca in Hawaii . Ieri au fost observati ca o pereche la unul din restaurantele locale - Cinnamons . Pe Twitter fanii au spus :

"I-am pierdut pe Ian si Nina . Acestia au venit la doar cateva ore dupa ce am plecat "

O alta persoana s-a intalnit in magazin cu ei :

"De fapt ei sunt impreuna . Prietenul meu spune ca ei au fost teribil de frumosi . Tot timpul au stat imbratisati "

2 comentarii:

  1. Meriti sa fi suparata pe mine . Stiu imi pare rau !!!! Super rau ! Am uitat sa specific sursa X_X Offf akm am pus . Iartama ! :D Ma ierti ? :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Stai linistita ca nu m-am suparat :)) . Doar am vrut sa-ti reamintesc . Se mai intampla :*:* >:D<

    RăspundețiȘtergere