Delena vs Stelena

luni, 9 aprilie 2012

Interviu cu Leighton Meester - Unde este dragostea ?

Următorul pas în cariera ei, care până acum s-a arătat înfloritoare, este personajul pe care-l joacă în noul film ”Unde este dragostea?”, în care Gwyneth Paltrow interpretează rolul unei cântăreţe instabile de muzică country. Meester intră în pielea unei foste frumuseţi texane, care visează să devină cântăreaţă şi are o aventură cu soţul personajului lui Paltrow, interpretat de Tim McGraw. Este acel tip de rol delicios care i se potriveşte de minune lui Meester.
”Personajul meu, Chiles, este foarte secretoasă cu trecutul ei, cu nesiguranţele şi defectele ei. Parcă ar fi o fetiţă prinsă într-un corp de femeie”, explică Meester. ”O idolizează atât de mult pe Kelly (Paltrow), încât este complet devastată după ce află că nu este aşa cum şi-a imaginat-o.”
”Este genul de rol care are multe straturi şi este foarte diferit de cel pe care-l interpretez în ”Gossip Girl”, deşi şi Blair are planurile ei ascunse. Sunt o persoană timidă şi rezervată, aşa că îmi plac rolurile care mă împing să explorez teritorii psihologice complexe şi care îmi fac personajele mai îndrăzneţe. Simt că trebuie să las garda jos!”
Meester este mai degrabă politicoasă şi modestă în conversaţie, evitând să vorbească despre succesul din ”Gossip Girl” sau despre statutul ei de fashion-istă. S-a despărţit de curând de iubitul său, actorul Sebastian Stan, din ”Gossip Girl” (Carter), iar acum este singură.
Actriţa în vârstă de 24 de ani, la fel ca şi personajul ei din ”Unde este dragostea?”, este familiarizată cu lumea muzicii. Ea s-a bucurat de succes odată cu hit-ul lui Cobra Starship, ” Good Girls Go Bad," şi a avut ocazia să-l interpreteze împreună cu Lil Wayne, Robin Thicke şi Adam Lambert. Melodia ei din filmul ”Unde este dragostea?” a ajuns de curând pe internet, unde îşi etalează talentul vocal cu balada de despărţire intitulată "Words I Couldn't Say", de care ar fi mândră până şi Taylor Swift.
Meester a crescut în New York şi a lucrat ca model încă de la 11 ani, fiind promovată de Wilhelmina Agency. La 13 ani, a obţinut primul rol într-un episod din ”Law&Order”, iar de atunci a mai apărut şi în alte producţii de televiziune, cum ar fi ”24”, ”Surface”, ”Numbers”, ”House” şi ”CSI:Miami”.
Într-un final, familia ei s-a mutat la Los Angeles, unde a urmat cursurile liceul Beverly Hills High School. Nu a reuşit să se adapteze, în special datorită ochelarilor de vedere (acum poartă lentile de contact) şi al stilului de vestimentaţie nesofisticat. La doar 21 de ani, serialul ”Gossip Girl” a transformat-o peste noapte într-o vedetă, iar revistele pentru bărbaţi o considerată una dintre cele mai sexi femei din lume. (Pictorialul ei de anul trecut, din revista GQ, confirmă această afirmaţie!)
La interviul din Café Gitane, de la Hotelul Jane (New York), Leighton Meester a purtat o vestimentaţie şic, compusă dintr-o fustă scurtă gri, o bluză albă, o eşarfă în dungi şi o pereche de ochelari. Singura concesie a vestimentaţiei compuse de ea, a fost o pereche de pantofi cu toc Jimmy Choo, despre care a recunoscut că ”nu se poate dezlipi”. Meester a declarat de curând că peste doi ani va renunţa la serialul ”Gossip Girl”, odată cu expirarea contractului ei.
Î: Leighton, cum este să joci într-un asemenea film, alături de Gwyneth Paltrow?
Leighton Meester: Întotdeauna mi-a fost frică de ea şi personajul meu din film este o fată care, totodată, o consideră pe Kelly (Gwyneth) un model de urmat. A fost o plăcere să lucrez cu ea. Este foarte prietenoasă, generoasă şi o companie plăcută. A făcut un rol incredibil în acest film.
Î: Ai fost atrasă de rolul tău din ”Unde este dragostea?” pentru că ţi-a oferit ocazia să cânţi şi să joci, în acelaşi timp?
Leighton Meester: Mi-a plăcut scenariul şi mi-a plăcut să interpretez personajul meu. Desigur că am profitat de această ocazie ca să cânt, deşi nu am mai cântat muzică country până acum. Am început să cânt de câţiva ani, iar melodiile mele din film mi se par mai apropiate de muzica pop decât de cea country. Am lucrat cu un producător excelent, pe nume Nathan Chapman, care a colaborat cu Taylor Swift şi Jewel. Sunt foarte curioasă cum va reacţiona publicul la acest film.
Î: Ce ţi-a plăcut la personajul tău din film, Chiles?
Leighton Meester: M-am identificat cu ea mai mult decât cu oricare alt personaj pe care l-am interpretat până acum. Chiles este foarte ambiţioasă şi vrea să devină celebră cu orice preţ. O admir foarte mult. Încearcă să devină cunoscută şi este foarte sinceră cu sentimentele ei. Este isteaţă, determinată şi dezamăgită de oameni, atunci când se folosesc de ea. Dar chiar şi aşa, continuă să spere. Chiles este mult mai sociabilă şi mai pozitivă decât mine şi după ce am interpretat-o mi-am dat seama că ar trebui să-i urmez exemplul. Personalitatea ei pozitivă m-a făcut un om mai fericit.
Î: Ce părere crezi că vor avea fanii serialului ”Gossip Girl” despre rolul tău din ”Unde este dragostea?”
Leighton Meester: Nu ştiu. Cel puţin nu sunt atât de răutăcioasă şi de rea ca Blair! Uneori, oamenii cred că în realitate ai aceleaşi trăsături cu personajele pe care le joci, dar sper ca nimeni să nu mă identifice cu Blair, pentru că e o persoană foarte malefică şi manipulatoare. Nu semăn deloc cu ea şi deşi este distractiv s-o interpretez, mă bucur că personajul meu din filmul ”Unde este dragostea?” este complet diferit, deşi e foarte determinat să ajungă celebră.
Î: Muzica se numără printre cele mai importante activităţi ale tale, în afară de rolul din ”Gossip Girl”?
Leighton Meester: Da, visez să-mi produc propriul album şi sper că voi putea munci în continuare ca muzician. Stilul meu de muzică este electric-pop, cu elemente rock. Este foarte îndrăzneţ. Am colaborat şi am lucrat cu formaţia Check in the Dark, iar în ultima vreme am compus multe melodii, iar acest lucru m-a ajutat foarte mult.
Î: Lucrezi constant ca actriţă încă de la 13 ani. Întodeauna ai fost aşa ambiţioasă?
Leighton Meester: Am fost ambiţioasă în tăcere. Filozofia mea este să rezolv fiecare problemă în parte şi, în acelaşi timp, să caut roluri bune de fiecare dată când apar. Am avut noroc că am putut să lucrez pentru o mulţime de seriale şi să cunosc nişte actori incredibili. În felul acesta am primit câteva lecţii bune de actorie, ca adolescent.
Î: Ţi-ai fi imaginat că rolul din ”Gossip Girl” va avea un asemenea impact asupra carierei tale?
Leighton Meester : Cred că toată lumea ştia că serialul va fi cu totul deosebit şi plin de farmec. Înainte de ”Gossip Girl”, tânjeam după acel rol care să mă definească şi să mă lanseze în lumea filmului. Este genul de anxietate prin care trece orice actor adolescent ce visează să devină celebru. Cu toţii visăm la acel rol. Iar personajul lui Blair mi-a oferit ocazia de a interpreta o persoană carismatică, chiar dacă este şi malefică! (Râde).
Î: Ai fost o persoană populară printre fetele de la şcoală?
Leighton Meester: Nu! Am fost o victimă a fetelor, la fel ca Blair! Purtam ochelari de vedere şi nu eram prea sociabilă, iar colegii mei se luau tot timpul de mine. Am fost foarte fericită când am terminat liceul, pentru că nu mai trebuia să îndur o asemenea tortură în fiecare zi. Familia mea nu avea bani şi nu puteam să-mi cumpăr haine noi sau ultimele modele de jeanşi.
Aşa că rolul lui Blair m-a ajutat să mă descarc de toată energia acumulată şi să mă răzbun, deşi, în continuare, mă simt la fel ca în liceu.
Î: Nu ai cum să te identifici cu Blair la nivelul acesta, dar ce anume admiri la ea?
Leighton Meester: Îi admir determinarea şi abilitatea de a confrunta oamenii. Este foarte perseverentă şi foarte conştientă de sine. De multe ori aleg să le fac pe plac oamenilor şi să evit conflictele, chiar şi în detrimental meu, când ar trebui să-mi impun punctul de vedere şi să lupt pentru ceea ce cred că este bine.
Blair este pasionată de modă şi este îmbrăcată perfect în orice împrejurare. Este perfect accesorizată, în timp ce eu sunt cam leneşă când vine vorba să-mi aleg vestimentaţia. Câteodată le combin între ele doar ca să experimentez şi nu le dau prea multă importanţă. Mă tem că nu sunt atât de fermecătoare ca Blair! Ar fi fost prea obositor.
Î: Ce nu-ţi place la Blair câteodată?
Leighton Meester: Este prea manipulatoare. Vrea să fie întotdeuna cea mai bună şi cea mai frumoasă şi obţine numai ce vrea. Blair trebuie să înveţe să-şi accepte defectele şi să se bucure de viaţă. Trebuie să nu mai fie atât de încăpăţânată şi de autoritară. Este obsedată de bărbaţi, iar lucrul acesta îi îngrădeşte gândirea.
Dar în noul sezon pleacă spre Columbia şi începe să evolueze şi să devină o femeie matură, înţeleaptă. Am filmat primele episoade în Paris. A fost o experienţă minunată şi cred că este cel mai bun sezon de până acum.
Î: Ai timp să ieşi în oraş cu colegii din serial?
Leighton Meester: Da. Suntem o familie mare. Mereu luăm cina împreună şi ne vizităm unul pe celălalt. Această experienţă a fost extraordinară pentru toţi şi ne-a unit foarte mult. Ne place să lucrăm la serial şi ne bucurăm de tot ce ne oferă New York-ul. Este un oraş foarte ofertant din punct de vedere cultural şi se potriveşte foarte bine cu serialul. Chiar dacă uneori filmările par interminabile, întotdeauna ai ce face noaptea. Poţi descoperi un restaurant nou sau un bar.
Î: Eşti la fel de nerăbdătoare să continui să cânţi pe cât eşti să joci în filme?
Leighton Meester: Când compun cântecele şi lucrez la muzica mea îmi place că pot fi creativă, în sensul că pot alege subiectele cântecelor şi apoi le pot interpreta.
Ca actor, trebuie să respecţi viziunea scenaristului şi a regizorului, chiar dacă ai foarte multă libertate în interpretare. Din această cauză actoria este interesantă – îţi oferă ocazia să te reinventezi prin personajele tale.
Î: Simţi că experienţa din faţa camerelor de filmat te-a ajutat să evoluezi pe scenă, în faţa unui public?
Leighton Meester: Cu siguranţă că m-a ajutat. Când cânţi pe scenă, în faţa unui public numeros, este foarte important să creezi o atmosferă bună, nu numai prin cântecele tale, dar şi prin inflexiunile vocii şi prin limbajul trupului.
Există o interacţiune minunată între actorie şi muzică şi mă bucur că le pot face pe amândouă. Cred că personalitatea mea se reflectă mai bine prin muzica pe care o compun, când mă aflu pe scenă şi mă conectez cu oamenii în felul acesta. Este modul meu de a mă elibera.
Î: Ce părere ai despre viaţa ta până acum? Eşti fericită?
Leighton Meester: Sunt fericită, dar mi-ar plăcea să mă îndrăgostesc nebuneşte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu