Delena vs Stelena

duminică, 8 aprilie 2012

Interviu cu Alexander in revista "PLAY"




De ce a acceptat să joace în Battleship: Am citit scenariul, era mare, epic, interesant, o poveste captivantă, dar mă interesa mai mult relația dintre personaje decât exploziile. Întregul proces de realizare a filmului, e distractiv pentru un actor, evident, și ăsta era primul meu film de genul, deci nu prea mă puteam decide. Am auzit diverse povești de la alți actori despre filme în care se simțeau controlați până la ultimul detaliu, nu aveau libertate de exprimare, nu cred că se distrau prea tare. Dar Pete Berg (regizorul), el însuși actor, e foarte deschis. 

Locuind în L.A.: În Stockholm, toți prietenii mei locuiau la câteva blocuri distanță, nu trebuia nici măcar să ne sunăm pentru a ne găsi; mergeam la cafeneaua locală și ne întâlneam toți acolo. În LA treaba asta nu prea mi se întâmplă.   

Tatăl său, Stellan Skarsgard, l-a învățat să-și păstreze viața privată: A fost mereu foarte protectiv cu familia, cu noi, copii, și era foarte deschis, vorbea cu noi despre munca sa și rolurile sale, dar nu aveam toată ziua persoane străine în casă sau 'Poftiți la familia Skarsgard, aceasta este casa noastră, haideți să vedeți ce avem în frigider'. Cred că modul acesta de viață te menține sănătos, și m-am învățat și eu să trăiesc așa, nepermițând tuturor să-și bage nasul.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu