Delena vs Stelena

joi, 1 martie 2012

Sinops oficial pentru 3x16 "1912"


Crimele actuale din Mistyc Falls, il reamintesc pe Damon ( Ian Somerhalder ) cu un chef de infractiuni similare cu un secol inainte.In flashback-urile din 1912, Damon isi aminteste de o vampirita frumoasa, Sage ( Cassidy Freeman ) care i-a aratat un mod cu totul nou de a exista. Sheriff Forbes ( Marguerite Maclntyre ) il avertizeaza pe Damon sa nu se implice in ancheta sa, dar Damon este convins ca aceasta suspecteaza o persoana gresita. Elena ( Nina Dobrev ) si Matt ( Zach Roerig ) cauta dovezi pentru a dovedi ca Meredith ( Torrey DeVitto ) este o criminala. Dintr-un motiv pe care doar ea il stie, Rebekah ( Claire Holt ) devine interesata de localizarea unuia din cele mai vechi repere ale orasului. Oare va cauta locul unui alt copac care ii va putea distruge pe ea si fratii ei? In cele din urma, Elena ajunge la o intelegere, implicandu-si viata, iar Damon  ii face o marturisire emotionala lui Stefan ( Paul Wesley )

Articole despre episod+poze AICI , AICI , AICI si AICI :D

11 comentarii:

  1. hey :) o sa apara si Kol in episodul 16? :X mi-as dori foarte muult

    RăspundețiȘtergere
  2. sincer nu stiu dar daca aflu te anunt :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Katy cica sunt 98% sigura ..... , insa nu e nimic sigur . =)) . Asta e buna rau :))

    RăspundețiȘtergere
  4. :]]] se mai intampla. scuteste-ma de data asta ... m-am sculat de dimineata din cauza ta :P . Uite modific ca sa nu mai ai nimic de comentat =))

    RăspundețiȘtergere
  5. nu e nimic sigur,insa este posibil sa il poti vedea intr-o scena,2 minim.Din poze si din promo nu iti poti da seama daca va aparea, insa acestea sunt doar un mic preview din ce va urma. In cazul in care nu va participa la actiune, ceea ce este mult prea putin posibil, numele ii va fi amintit de unul sau mai multe personaje. Insa, eu cred ca va aparea in episod deoarece Rebekah si Klaus probabil ii vor spune despre copacul care ii va putea ucide. Deci, nu stiu cum te numesti insa da, este foarte posibil sa apara si in acest episod, deoarece am publicat recent niste poze cu acesta de la filmari. Asa ca in episoadele urmatoare sigur il vei vedea daca nu va fi in acesta. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. sper sa citeasca altfel m-am chinuit ca proasta sa scriu vreo 10 min comentariu ala

    RăspundețiȘtergere
  7. ehh si tu acum . banuiesc ca o sa citeasca . [cred :-s]

    RăspundețiȘtergere
  8. Prezent :)
    Multumesc de informatie

    RăspundețiȘtergere
  9. O intrebare din curiozitate : De unde ai blogul nostru ? " Adica eu l-am pus pe o groaza de site-uri , facebook-uri etc . Te-as ruga si eu ceva . Daca vrei , poti sa dai blogul acesta la mai multi , pentru ca noi suntem mai la inceput si am vrea sa avem cat mai multi vizitatori ca sa stim cat de prezente sa fim pe blog . De exemplu daca noi vedem ca mereu intra multi postam o groaza de articole ... Mersiii :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu placere si imi pare bine ca te-am putut ajuta :)

    RăspundețiȘtergere